Ge mig en tid som man


...DATUM: 2012-01-13 | TID: 19:12:17
Det är så otättvist ibland. Att jag har kämpat mig iväg till gymmet fast att febern trycker på (ibland mår man lite bättre efter att få svettas ut sjukdomen.....) är kortet borttappat och jag tvingas betala en hel del för att lösa ut ett nytt. Jag är inte riktigt van vid att hålla på med kort eftersom jag tidigare tränat gratis på mitt lilla gym i Lerum. Här är det stenhårt. Hur som helst så börjar magen givetvis smått att vrida sig ut och in när jag kämpar på indoor walking passet. Brösten svullnar och krampar så mycket att varenda röresle blir pålsam... Ibland önskar jag verkligen att jag hade vart en kille, som är cool & lugn med allt och inte lider av smärtor 2v av 4 varje månad! Det bästa sättet att ta sig igenom ett pass som det är dock att belöna sig lite extra efteråt. Min första tanke var att belöna mig med att checka in på Body Pump passet för att få en liten muskelpuff också, men det övergick snabbt i att jag ville hem och lägga mig under en filt tillsammans med ipren. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback