Ingen tid till lugn


...DATUM: 2012-01-29 | TID: 20:59:34

Tiden är konstig. När man har mycket att göra hinner man alltid mer än när man nästan inte har någonting på schemat. När jag, som denna helg, bara har myst och tagit det väldigt lugnt - har tiden bara sprungit iväg! Alltså är det bästa man kan göra för att få tiden att räcka till att ha massor att göra! ...
Jag och killen har som sagt börjat planera lite inför framtiden... Det krävs tålamod, tålamod och mycket kärlek för att få allting under kontroll - men jag är säker på att vi kommer att klara detta galant.
Nu sitter jag här i mina myskläder med lite söndagsgodis och tänker över veckan. Ska jag vara produktiv och jobba kvällar, helger? Eller ska jag försöka hålla jobbet på en normal nivå och använda mina lediga kvällar åt pojkjvän och träning? Kanske blir det lite av allt! Jag tycker att känslan av att ha ett hem som det vi har är så fantastiskt! Det har tagit ett tag för oss att bo in oss här men när vi under några sekunder trodde att vi skulle bli vräkta idag, insåg vi båda hur mycket vi älskar vårat hem...




Frukosten tills imorgon förbereds alltid dagen innan


Vi unnar oss gott efter en helg med hårt arbete...


Här har det vart fullproppat av papper, kaffe, datorer och skratt under helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback