Min plats, min tid


...DATUM: 2012-01-16 | TID: 15:00:45

Tänk att den dagen man borde vara pigg, utvilad, peppad och motiverad på alltid känns tvärtom... Kanske borde man tänka att måndagsmorgonen är härlig eftersom man får använda alla krafter man laddat upp under helgen (eller?). Kanske tänka "vad vill jag idag" istället för "vad har jag för mål" ofta blir ju det man strävar efter ett mål men att vakna och följa en lista med mål är mindre effektfullt än att fråga sig själv vad man faktiskt vill med dagen. Det gäller också att inte tänka bort ordningen, har man ingen bra ordning så kommer du inte genomföra någonting. Nummer 1 kanske bara blir att komma upp ur sängen och äta en macka, nummer 2 att göra en to do lista för dagen och sedan beta av den... Varje dag orkar man mer och andra mindre, en lista måste skrivas om varje dag!
Tänk på det! & Rock on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback