Give some to get some


...DATUM: 2012-01-18 | TID: 22:02:19

Vad jag har förstått så är det så många som skulle vilja göra saker med sina liv - men aldrig gör. Jag själv har många gånger berättat om de resor och upplevelser jag har gjort och folk blir ofta väldigt peppade och inspirerade men utan att faktitkst göra något åt det. Är det rädsla? Lathet? Eller tror alla helt enkelt inte att man kan... För mig handlar det verkligen om att man bara lever en gång. Att resa runt och göra saker man kanske ångrar men också saker man aldrig trodde man skulle, lära sig nya sidor av sig själv och uppfylla sina drömmar - det är att leva för mig! Visst, det kostar pengar och energi, det kostar att uppoffra en trygghet och sätta saker på spel, men om man har chansen att hitta en lösning på relationer, hem, och arbete så  tycker jag inte att man ska tveka. Att ta ett lån för att uppfylla en dröm är helt rätt tycker jag, hade jag kunnat betala det själv så hade jag kanske det men vill man komma någon vart måste man satsa. Förhoppningsvis lönar det sig i framtiden... Nu ska jag plugga marknadsföring och titta på mina visitkort... Jag tänker inte lägga upp dem här - men ni kan ju bara föreställa er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback