Bröt min kategori


...DATUM: 2012-01-30 | TID: 17:27:31

Jag har fått för mig att man är en viss typ av människa. Att alla är olika men ändå tillhör en viss kategori. Idag insåg jag dock att jag hade fel. Klockan 06.00 ringde klockan, vad gör jag? Går till gymmet. Nej, ni läste rätt! Visserligen tränar jag mycket från och till men morgonpass (06.00!) är inte min grej, trodde jag. Då ska man mysa framför tvn och ha en lugn morgon med härlig frulle. Idag hann jag dock ha det mysigt också OCH har vart lycklig och nöjd hela dagen. Det var verkligen inte sista gången!
Nu är det dags för föreläsning!

Santa Monica på bilden. Inte helt fel stad att bo i skulle jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback