Tänker alltid vara nöjd


...DATUM: 2011-09-22 | TID: 11:50:26

Tänk hur mycket tid man spenderar på sitt jobb! Det måste verkligen vara ett ställe där man trivs och tycker om att gå till, annars slänger man ju iväg hela sitt korta liv på någonting man inte tycker är kul. Även om man vet att det är så, tror jag att många ser även jobb man inte trivs med som en plitkt som bara är. Jobba måste man ju, men tänk vad många jobb det finns! Någonting måste ju finnas som får varje person att trivas, eller?
Jag ska i alla fall försöka att alltid jobba med sånt jag tycker är kul. Det är klart att det inte bara är att peka och välja, man måste givetvis kämpa och ta för sig för att lyckas med det. De som har förutsättningar för det borde bara köra stenhårt för att alltid vara nöjd och lycklig med sitt arbete, tycker jag!

Lite bilder från mitt jobb, som tyvärr blev en kort visit idag...



Min tavla

Dags att beställa julklappar till kunder...

Posten kommer varje dag...

Sjuklingen kurerar sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback