Slump av inspiration


...DATUM: 2011-09-19 | TID: 19:08:33

En annan grej jag tänkt på, är hur mycket inflytande man faktiskt ger och tar andra människor. Jag vet själv att jag blir väldigt inspirerad av andra och älskar att vara omkring de som ger mig någonting till mig själv. Alltså folk jag ser upp till eller älskar. För mig är det inte konstigt om jag ser min kollegas kjol - tycker att den är fin - köper en liknande och bär nästa vecka. Det är ju ändå jag som har gjort en egen bedömning på om Jag tycker att den passar Mig. MEN nu har det på senare dagar upptäckts att kollegor till mig har samma topp och samma lunch som Mig? Min första reaktion är ju såklart att det är en slump, de såg säkert inte mig den dagen - vad jag åt eller hade på mig. Som om det är helt omöjligt att någon faktiskt kan inspireras av mig... Även om det är det jag kanske vill? Jag är ju ingen tjej som inte vill synas eller ge intryck, tvärtom! Ni ser, vilka otroligt spännande saker som susar omkring i mitt huvud på dagarna... Detta och hur jag ska inreda lägenheten som jag inte har. Over and out.



I.N.S.P.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback