Mardröm blev motsats


...DATUM: 2011-09-24 | TID: 17:54:01
Mardrömshelg blev motsats och just nu skulle jag inte kunna ha det bättre. Min sista inspelningsdag gästades av ingen mindre än min fantastiska pokvän. Nu har båda mamma och kille fått vara med under en inspelning, lång väntan och oklara tider men jag tycker att det är väldigt mysigt. Kanske blev detta min sista scen på ett tag... Det är klart att jag njuter av stunden jag sitter på tagning, men just nu är inte den branshen något som passar i mitt liv. Vi får väl se i framtiden. Känns i alla fall väldigt skönt att avsluta en sista scen en solig lördag med min fina, nu ligger jag i morgonrock på Scandic för att snart hoppa iväg på middag till Denise och Bjoern! Jag bara älskar spontaniteten i våra galna ävenyr. Så skål och rock on!

Kommentarer
Postat av: Jempa

"Gilla"

2011-09-24 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback