som att stänga av ditt liv


...DATUM: 2011-05-30 | TID: 12:32:59
.
Mina småsyskon vet inte vad man menar med att "spola tillbaka" ett band & eleverna i 6an surfar på facebook - vart är vi påväg? Det är ju absolut roligt att saker och ting går frammåt, egentligen vet jag inte vad det är man skulle vara så rädd för när det gäller snabb utveckling men lite skrämmande är det. Eleverna på Aspenässkolan får i-pads att jobba med, istället för böcker då eller? Hm.. Jag vet inte vad som är rätt och fel med detta, det som är sant är i alla fall att framtiden kommer att vara otroligt elektronisk. Det där med att prata med folk ansike mot ansikte eller att stänga av telefonen under en dejt kommer snart att verka väldigt konstigt. Att stänga av telefonen nuförtiden betyder ju att man stänger av sitt liv,.. Sitter med mammas kopp ASU mom och drömmer mig tillbaka till Arizona, snacka om skillnad på skolor Rydsberg vs. Arizona state university...

Kommentarer
Postat av: mikaela

Det borde vara åldersgräns på facebook, inte sant ? Tack för igår gumman!!!

2011-07-24 @ 12:58:19
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback