Från 0-100


...DATUM: 2011-05-18 | TID: 20:36:25
Tänk att jag alltid måste skapa sånt kaos när någonting händer? Jag blir alltid så extrem i onödan för att sedan få ångest över att jag kanske gick åt fel håll? Som om jag alltid går 100% åt alla situationer, beslut och tankar, för att sedan hoppas på att det är rätt... Nu menar jag inte stora saker som man vet att man ska ge allt för, utan små saker, konversationer eller vardagsbeslut. Telefonsamtalet jag fick idag började inte bra, jag plöjde på som bara den åt det ena hållet då det senare visade sig att jag skulle pratat precis tvärt om. Snurrigt för er kanske, men väldigt irriterande för mig! Kan jag inte bara fråga en extra gång innan jag babblar? Eller tänka en extra gång innan jag slänger mig åt den ena åsikten? Som att gå från 0-100 på en sekund utan att veta vad man egentligen står...
Samtalet idag var från ett stort produktionsbolag och jag gjorde detta som jag skrivit om. Tog snabba beslut och gick 100% på en känsla istället för att känna av och vara eftertänksam,.. Jag fick en provspelning med framstår nog som ett psyko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback