Upp och hoppa! Gå?


...DATUM: 2011-03-23 | TID: 10:43:31
Var ovanligt pigg när klockan ringde imorse. Upp och hoppa för den dagliga morgonpromenaden! Inte bara för att man bränner dubbelt så mycket när man går innan frukost, men också för att man ska komma igång för dagen, få luft och energi! Jag ska inte säga att jag hade klarat det utan min I-phone dock, gick vilse (bra jobbat där jag bor) och fick söka på gpsen för att komma hem... Det tog en timme, men det blev ju bra träning! Hittade massa nya områden...
Idag ska jag ha teaterteknik under eftermiddagen, gå till gymmet och sedan en sen bio med kocken... Tja, en dejt skulle man väl kunna säga? Eller en kul bio med kul sällskap? Kalla det vad ni vill...
Skulle också önska att denna dag kunde bjuda på lite ordning i huvudet - vad ska jag göra i framtiden? Vart ska jag?
'
NYC, LA, Phoenix, Göteborgs scenskola, eller ska jag stanna Här?
'
Nu är det vår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback