Ska det va så ska det


...DATUM: 2011-03-26 | TID: 17:48:14

Ska det vara så ska det, så brukar jag säga. Ska man ha myskväll - så ska man ha myskväll! Ska man ha en dag för sig själv - så ska man verkligen göra saker som bara går när man är ensam... Jag syftar på att ta fram skissblocket, skriva på min roman, laga en middag som jag är sugen på, behålla pjamasen på hela dagen och lyssna på all musik jag blir lugn av. Myskvällen ska bestå av filmer jag inte kan få nog av, en onyttig choklad med mörk choklad fylld med vit choklad och mint, massvis av te och min favorit filt. Jag ska skypa med Natasha för att försöka få tankarna om framtiden på plats i huvudet.
 

Lördagsmys i köket och en kycklingsallad.

  

Bilder som aldrig kom upp. (Ja, dålig mobilkamera...)


Raclettekväll hemma med familj!

Fika med klassen - love this pic!

Lerumspromenad

Badrumsmattan - fin va?

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback