Piggt samtal


...DATUM: 2011-03-28 | TID: 07:31:57
Inte lätt att sova efter ett långt och bra samtal med morbror och "moster" i USA... Klockan slog 11.30 när vi la på och jag var piggare än jag vart på hela dagen. Det var bara att sätta på film efter film tills ögonen tillät mig att blunda. Jag tror dock faktiskt att vi kom fram till ett beslut, det känns superskönt. Avslöjar mer senare...
Nu är det på med träningskläder för att förbereda sig för dagens övningar, måndagar är helt klart den jobbigaste dagen på hela veckan. Det känns bra att veta om hur skönt det kommer att vara när skolan är slut för dagen och jag sätter mig på banan för att bara slänga mig i sängen framför struntprogram. Idag ska jag alltså; sjunga solo, framföra en danskoreografi och redovisa alla uttryck man kan göra med ansiktet.
So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback