No stress - No sucess


...DATUM: 2011-03-22 | TID: 22:33:06
Jag blir lite smått galen på att vara såhär ostressad som jag är nu - man får ju ingenting gjort?! Jag kommer ihåg när jag bodde i USA, då jag fick upp 5.30 varje dag, för att plugga en timma innan skolan, gå i skolan, repetera till scenerna med Brandon, gå till mainstage repet (Big Love) för att  repa i 4 h vara klar 22.00 - därefter hoppa in i en taxi med plugget på laptopen i högsta hugg. Kom hem, slängde i mig flingor och ett glas vin med morbror innan man fick 4 nya timmar att sova. Visst, ingen sund livsstil men oj vad mycket jag fick gjort! & kul var det också...
I söndags gjorde jag ett försök att sitta ned och efterforska, skriva och reda ut allmäna saker. Mysigt med ljus och Katie gör det alltid lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback