LA girl? Nje, nja, kanske?


...DATUM: 2011-03-28 | TID: 22:07:28

Som så många redan vet är jag en list-människa. Jag fungerar bäst med en klar och tydlig lista i kronologisk ordnig! Därför sitter jag nu och skriver en lång lista med klara mål för vad veckan ska bjuda på. Det blir alltid roligare med färg och plåtter.

För intresserade;

Ring CSN och fråga om skolan stödjs och om de kan skicka blanketter via brev, inte online.
Ring skolan och fråga hur man på bästa sätt gör en audition- personliga brev, skickade scener eller intervju online? Möjligen intervju på plats efter en sommarkurs
Ring Polisen och fixa intyg att icke är dömd
Skicka efter personbevis
Fyll i DS blankett och boka möte med ambassaden

Tja, vid detta lag hoppas jag kunna boka boende och flygbiljett!
(Nej, så här lätt kommer det INTE att vara - ni känner väl mig?)

So exited. Denna gång är dessutom roligare eftersom allt jobb kan göras tillsammans med Denise, som ska till NYC - vi går igenom samma soppa!




kanske är jag en LA girl trots allt? Jag skulle inte tippa på det, men who knows. För de läsare som jag vet sitter och småler över denna plan just nu, vill jag bara säga "Nej, jag ska inte bli någon Hollywood-fru, även om ni slagit vad om det" Det är INTE min grej att sitta hemma och vara beroende av en alfahane, no no no...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback