Helgen


...DATUM: 2011-03-21 | TID: 14:14:59
Rusade hem från jobbet, borstade genom håret samtidigt som vattnet kokade på plattan. Sprutade på massvis av parfym, bytte bh och la på ett extra lager mascara. Slängde i mig en mix av kokt ägg, bönor, kalkon, pesto och avocado (?) & rusade ut genom dörren mot förfesten i stan. Bästa tjejerna från Göteborg gör man inte besvikna hur mycket stress man än känner, det blev en trevlig och rolig förfest innan vi tog på oss klackarna för stan. In på ett alldeles knökat White Room. Champangeflaskorna förökades allteftersom fyllan blev värre för den som skulle betala, drinkarna fylldes på snabbare än musikens hastiga takter. Glas gjordes sönder, kreditkort passades runt, tjejer i bara underkläder dansade flickigt nära inpå de starka männen. Jag var nog helt enkelt för nykter för att uppskatta den miljö som jag befann mig i, efter att en utav de fulla kreditkortsmännen bitit mig i baken så hårt att jag undrade om det blev ett ärr, tackade jag för mig.
Åkte hem till lägenheten där vännerna höll till över helgen, möttes av en lite halvdan efterfest, hamnade i samma RUM som en snarkande kille och lyckades få 20 minuters sömn innan klockan ringde för att påminna om att jobbet väntade... Inte konstigt att resten av helgen bestod av SÖMN, och endast det.
MEN jag måste ändå säga att det alltid är lika roligt att träffa mina fina vänner och jag blir alltid lika förvånad över hur mycket skratt vi kan få fram på bara några dagar. De gör mig så glad!
Här är lite bilder (jag har roligare än vad det kan se ut...) Bild 1 från Laroy (onsdag) Bild 2 från Oxid (lördag)
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback