Finns och tänker


...DATUM: 2011-03-10 | TID: 11:10:33
Hej.
Nu finns det nog många höjda ögonbryn som undrar om jag lever eller helt enkelt har grävt ner mig, men så är det inte. Eller jag lever ju alltså, och mår från och till. Lite förrirrad över vad jag egentligen tycker om skolan och utbildningen, det poppar upp många tankar varje dag som skulle innebära stor förändring.
Jag har i alla fall alltid ett väldigt organiserat hem att komma hem till efter mina snurriga dagar, sängen är alltid bäddad och lägenheten städad; Jag har nämnligen finbesök från Åsa, vilket också innebär många glas vin, mycket skratt, långa nätter, godis och höga klackar. Det finns inte mycket som slår tjejkvällar vill jag lova, kul med sällskap är det allt!
Nu ska jag hälla i mig kaffe efter en mycket dansant utekväll igår!
3 fakta till er som undrar; this is what's up...
Har två nya filmprojekt att provfilma under kommande veckor, börjar jobba idag och har fortfarande inget bankkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback