börja med energi


...DATUM: 2011-03-27 | TID: 12:50:47
Känner mig supertråkig som bara vart hemma hela helgen, men det var nog behövligt. Har sovit mer än jag vart vaken skulle jag tippa... Det ska bli skönt att börja veckan utan att vara helt slut, att faktislkt vara lite utvilad - så, what to do today? Funderar på att åka in till stan och sätta mig på ett café för att plugga, maila och efterforska.
'
Jag insåg att jag måste börja skissa lite oftare då resultatet inte blev vad jag ville - men övning ger färdighet! Kul var det i alla fall, och rogivande...

Fick lite tankar på att om jag stannar i Stockholm för en tid, så ska jag boka mig en resa till Paris. Åka alldeles själv och bara njuta av staden. Skullegärna sätta mig på detta cafét just nu... Ta ett alldeles för tidigt glas vin, äta en onyttig brunch och känna solen i mitt ansikte och mot min kropp som skulle bära en tunn klänning. C'est la vie....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback