Bara måndag


...DATUM: 2011-03-14 | TID: 20:29:01

  


En lång dag med många ärenden. De tycks ju aldrig ta slut eftersom jag hela tiden tar på mig nya saker att reda ut, ofrivilligt och frivilligt. Som om det inte tar nog av energi att utföra alla fysiska ärenden, tillkommer hela tiden psykiska förhållanden som gör att energin sipprar iväg långt innan kvällen. Synd, eftersom jag ofta känner mig så laddad på morgonen. Jag vet ju att jag tänker väldigt mycket, mer än vad jag borde, det kan ju också tära på krafterna.

Jag vet att om jag tog fram skissblocket eller satte mig och skrev en stund, så skulle jag säkert hitta tillbaka inspiration och motivation men tröttheten tar över och jag orkar inte mer än att ligga här, precis här bland alla kuddar. Jag ska inte klaga, jag ska nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback