vad betyder drömmar?


...DATUM: 2011-01-02 | TID: 14:15:32
Jag hade en så konstig dröm.... Jag var på ett yoga läger med min mamma för att hitta lugn och ro. Jag kände då hur min estetiska sida kom fram, hur jag ville måla tavlor med romantiska färger och dansa runt med vita sjalar. Mamma blev arg på mig och tycke att jag var konstig, jag berättade för henne att esteter som mig hade ett annat tankesätt. Vi tänker inte så jordnära som vanliga människor gör. Skådespelare tänker som i cirklar, abstrakta cirklar och inte i jordnära fyrkanter som min mamma gör (enligt min dröm). Det hela slutade med att hon tyckte att jag var för konstig för att umgås med, hon grät och sa att vi inte kunde träffas mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback