Dags igen


...DATUM: 2011-01-08 | TID: 13:44:42
Då var det dags att åka till flygplatsen igen. Innan dess ska jag göra en lång lista med allting jag måste hinna nästa vecka, gör man det mitt i veckan hinner man inte hälften! På fredag flyttar jag och därför måste jag fixa en hel del saker innan dess...
Kvällen igår spenderades först på Locatelli med Jonathan, finns inte många som är så framåt och drivna som honom. Han tyckte dock att jag var i ledningen när det gällde att ha många bollar i luften. Not surprised. Efter vin och kaffe tog jag mig hem till Helena för att kolla Let's Dance, lugnt och mysigt! Hade vart roligt att vara med där! Som en amatör alltså...
Repetion för "Dom andra" - Jag saknar att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback