solig myskväll


...DATUM: 2011-01-22 | TID: 20:17:52
Fötterna värker, handlederna är ömma och påsar täcker hela mitt golv. Anton, mamma och jag har gjort Stockholm hela dagen med shopping till lägenheten, kläder och en god plankstek. Det blev lite rosa färgklickar blandat med supersöta kökshanddukar och annat praktiskt. Nu sitter vi med ost & kex, vin, kaffe, choklad, tända ljus OCH solsidan boxen! Det kan inte bli en mysigare familje-kväll! Lovar att ta lite kort på mitt lilla boende så fort jag får ordning... Jag känner mig redan som hemma här, hittar till nästan allting (as I know of), vet vad vissa ställen heter och hur man beter sig (stå till höger i rulltrappan, gå inte genom spottringen osv...) Kan tyckas uppenbart men för lilla mig går jag ofta omkring i min egen värld och tänker inte på sådant! Nu känner jag mig dock som en storstadstjej med några grundregler och aptit på livet! Göteborg är ju också en storstad, men det är verkligen annorlunda här... På många sätt...
Brun-utan-sol fungerar inte riktigt på min bleka hy så jag ska börja använda solarium redan på måndag... Kommer att bli skönt. En bränna ger alltid lite extra självförtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback