Nog


...DATUM: 2011-01-02 | TID: 14:03:45
Nu får det vara nog! Jag orkar inte vakna upp när dagen är slut dag efter dag, det måste vara ett tecken på att jag inte är kry. Halsen min gör ju väldigt ont och huvudet pulserar i takt med lillebrors house musik från källaren.
Jag hade tänkt att få rätsida på mitt liv idag, träna och jobba med mina projekt - men det blir nog inte så. Sitter fortfarande i morgonrocken och dricker te. Ikväll kommer tjejerna hem och ska kolla på favoriten Beck, det ska bli himla mysigt! Jag bara älskar de filmerna! Idag är det ju dessutom sista dagen som ledig, imorgon börjar jobb och efter det är det flytt och skola som väntar. Jag känner mig SÅ redo att kasta mig ut i ett nytt äventyr!


Nu tar jag tag i det mer viktiga och lämnar festande för en dag eller två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback