obeskrivligt


...DATUM: 2011-01-16 | TID: 20:47:28
Tänk att jag bara har legat framför tv:n hela dagen! Känner mig så duktig som kan slappna av, även om det krävs mycket jobb med att hålla tankarna borta. Just nu sitter jag och gör en inköpslista för imorgon då jag ska handla lite av den sista inredningen och en hel del manus. Jag måste också kolla upp träningsmöjligheter... Känslan av att ha sitt eget hem är så otroligt skön, nästan obeskrivlig.
Igår var jag på middag med två härliga killkompisar, förfest med supertrevliga Stockholmsbor och en dansant kväll på Berns. Känner mig lite trött idag, flytten gick ju så snabbt och jag är inne i "vardagen" snabbare än väntat.
NU är det givetvis Solsidan och en kopp te i min mysiga säng som gäller!
Inredning!... What to get?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback