up and away


...DATUM: 2011-01-01 | TID: 17:38:20
Upp och baka scones till pappsen som fyller idag. Har man ont om pengar så är det så det får bli! Ett fint band och varma scones levererades med ett fint kort. Det är väl tanken som räknas?
Detta är nog den första gången som jag faktiskt kan säga att jag känner en liten förändring i kroppen. Jag tror på att det nya året kommer att innebära en stor förändring och ge massvis av möjligheter.
Jag hade en rolig nyår utan oro och drama! Vi åkte runt till fest och klubb, firade och försökte att inte tänka på mer än att ha en rolig kväll. Det där med tolvslaget struntade vi ju i, jag och mina hjärtan stannade upp i skvaller snacket och pussades när nedräkningen var klar. Precis vad man vill - ingen press att hitta en drömprins eller spruta champange över en vän, bara en puss så var det klart!
Middag med väldigt god middag & gott sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback