Unnaunnaunna


...DATUM: 2011-01-20 | TID: 19:02:00
Jag är så nöjd med mig själv. Den här dagen har bara handlat om att unna mig saker! En lång sovmorgon, en frukost i sängen, lite lite jobb, kolla på en film, handlat och lagat en god middag med fetaost och kryddstarka såser! Det blev den första måltiden hittils, annars har det vart gröt eller yoghurt... Kändes bra att få i sig lite näring! Nu, efter maten, är jag tillbaka framför tv:n med SATC, choklad och vin. Fick lust att skriva på min bok, jag måste börja skriva ihop allting nu jag har en massor av lösa kapitel. Innan jag somnar måste jag läsa mer manus...
Imorgon tar jag tag med mitt liv igen och ska träna, in till stan för ärenden, och välkomna min lillebror som hälsar på! Det ska bli mysigt. Han lovade att ta med sig vin, vilket alltid är mottagligt... Som mamma säger; det är inget hem utan lite vin. I agree.
God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback