slappat och klart


...DATUM: 2011-01-26 | TID: 19:37:34
Jag har precis tackat mig själv för den goda middagen och ligger nu med en kopp kaffe framför Halv 8 hos mig. Idag har jag faktiskt inte gjort något viktigt alls, bara hämtat en sista liten packning från Göteborg som levererades till centralen, solat och lagat mat. Jag får se till att jobba lite imorgon istället! När jag säger jobba så är det nog många som undrar vad det betyder. Jag menar ju alltså inte jobba som att gå till ett jobb utan mer jobba med mig själv;
- Skicka runt CV till producenter
- Maila till skolor angående föreläsningar (har nog inte många kvar att maila i Stockholm nu...)
- Uppdatera alla skådespelarprofiler
- Läs manus
- Skriv på boken
- Betala räkningar
- Ring människor om ett extrajobb (provjobb på Waynes Coffee på fredag!)
- Stretcha och göra avslappningsövningar
Det tar inte många timmar, men det ger väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback