settle down


...DATUM: 2011-01-15 | TID: 13:31:21
Ja jag har vart tyst ett bra tag nu, det har vart packning och flytt. Igår gick jag upp tidigt för att lägga in de sista väskorna i bilen. Ett sista farväl till lilla huset i Lerum, det knarrande köksgolvet aka "dags för mat" golvet då man stampar hårt i det när maten är klar - så att lillebror hör och kommer upp. Den röda soffan som hängt med i år, med fläckar och solblekta kuddar (med en filt och kuddar ser den mycket fin och retro ut), duschen som man stått i så många gånger för att få bort nervositet över en date eller audition. Framförallt min fina familj, jag kommer att sakna bråk och stök, men också skratt runt bordet och fredagstacos.
NU sitter jag i min superfina lilla 1:a i Sundbyberg, med utsikt över Stockholm och SATC på högsta volym. En kopp te och en yoghurt som äts med slev - glömde köpa skedar... Jag är mycket nöjd över allting och vill bara ut för att shoppa mer inredning nu nu nu. Lägger upp bilder sen! Nu ska jag fortsätta att pynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback