Pekfinger i bakfickan


...DATUM: 2011-01-28 | TID: 14:04:43
Trött och glad efter en dag på Waynes Coffee, de var nöjda och vill att jag kommer in igen! Söker lite andra jobb också, i smyg, om jag inte får tillräckligt med jobb där. Det ska väl också nämnas att en hårfärg eller utstrålning ibland kan förknippas med ett 'mer okej' sätt att skämta och nämna opassande saker... Till er som känner likadant är mitt tips att bara försöka se ned på de människor och uppskatta sig själv för att man inte bryr sig om töntiga kommentarer som det. Köra sitt eget race!

Nu sitter jag med gröt (lunch) och inväntar Louise som ska spendera helgen här hos mig, det blir mycket fest, mat och mys! Det ska bli härligt att ha en sådan helg innan skolan sätter igång. Hon ringde precis och kände sig helt lost här i Stockholm, vilket jag också gjorde för ett par veckor sedan, vad fort man lär sig!
Keep your hed high! Man ska alltid ha ett litet pekfinger i bakfickan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback