På topp


...DATUM: 2011-01-20 | TID: 11:35:00
God Morgon!
Jag har vaknat upp på rätt sida idag och sitter med en god frukost och ett blankt papper. Det finns ingenting speciellt att göra idag under dagen - så jag kan fylla pappret med precis det jag känner för! Jag fick ett mail av min underbara Jenny där det stod en del frågor så jag tänkte på att svara på dem här eftersom de flesta säkert undrar!
-Hur har det gått med jobb? Hörde nåt om ett provjobb på nåt café? Eller?
Ja, jag ska provjobba på Wayne's Cofee nästa fredag! 
-Har du skaffat tågkort? -Fick du ordning på ditt kontokort med kod å sånt?
Jag har skaffat ett månadskort, koden fixade mamma fram och kortet har jag här!
-Hur har det gått med håret? -När börjar skolan? 31:e?
Jag har fixat håret, det blev kanon! Ja skolan börjar den 31:e januari.
-Nåt nytt om mobilen?
Mobilen kommer jag inte att få tillbaka. Jag får skaffa mig en ny på försäkringen, betalar självrisken bara.


Hon skrev många fina ord i mailet som fick mig att le och må bra. Ord kan göra så mycket, jag och Henrik pratade om det igår. Hur många skådisar kan ramla ner i en djupare grop än andra när de väl faller, men när vi är på topp - kan inget stoppa oss!
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback