Motsats tröttar


...DATUM: 2011-01-23 | TID: 17:53:08
Att gå från stress, kaos och hög volym till motsatsen gör en alltid trött! Vi har hunnit med mycket affärer, fikande, inredning, filmmys och skratt men nu är jag hemma själv och familjen utspridda på tåg mot Göteborg. Det kändes konstigt men skönt att inte hoppa på ett tåg jag med, jag älskar Stockholm och tanken på att det nu är mitt hem! Nu är man fylld av kärlek från sin fina familj! Benen värker även idag men jag känner mig duktig som inte slösat pengar på någon shopping (det fanns mycket som lockade)! Nu ska jag laga en god middag med allting mamma stoppat i kylen, läsa manus och invänta Solsidan! Om ni har tur lägger jag upp lite bilder från my place senare...

 
                    
                         Från det ena till det andra...


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback