morgondoft


...DATUM: 2011-01-10 | TID: 08:32:09
Ni vet den där speciella lukten som ligger i luften när man går upp tidigt för första gången efter en lång period. Efter ett  lov eller en lång helg. Jag tycker inte om att sova bort dagarna men det känns som att mitt jet-lag satte igång förra veckan istället för 4 veckor sedan! Kanske tryckte mitt stressade jag bort tröttheten fram tills nu, när jag äntligen kan slappna av för första gången på ett tag. Jag kunde somna igår, utan att behöva gå upp runt tre för att dricka varmt och sätta på tvn, hoppas att det håller i sig...
Det är skönt att vara uppe i tid och dricka te framför nyheterna. Det ska jobbas lite idag men framförallt skrivas på bankpapper och börja planera mitt möblemang i Stockholm!
SKRUVSTA Arbetsstol flerfärgad Min. höjd: 79 cm Max. höjd: 86 cm Sitsbredd: 48 cm Sitsdjup: 45 cm Min. sitshöjd: 47 cm Max. sitshöjd: 55 cm
Har blivit kär i den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback