Jag älskar teaterfolk! (& tårta...)


...DATUM: 2011-01-27 | TID: 11:44:08
Jag vet inte hur mina mornar skulle se ut utan Efter tio, det är alltid det första jag sätter på, äter frukost och "jobbar till". Idag ska jag gå med i ett politiskt ungdomsförbund här i Stockholm, jag har faktiskt tankar om att byta även om Luf har vart det jag valt tidigare. Tänkte ta mig en springtur också, eller en snabb powerwalk... Fick ju ont i hela kroppen av kylan sist jag sprang, men jag har så mycket spring i benen! Ska köpa ett träningskort så fort jag vet vart det passar bäst att träna, Sundbyberg eller inne i staden? Tror att efter skolan, inne i stan, vore bäst.
Idag känner jag att lyckorus sprider sig i kroppen. Rutiner börjar närma sig, att få plugga teater och träffa massvis av skönt folk som brinner för samma sak som jag, börja jobba (vilket jag tycker är väldigt roligt, speciellt att få jobba med människor) & träna, äntligen! Snart röjer jag undan här hemma och gör en dansstudio...
Väntar fortfarande på att få en ny telefon så att jag kan lägga upp bilder på omgivning och skoj - be patient!
Jag älskar teaterfolk! (& tårta...)
Bild från permiärfest efter föreställning i USA
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback