Here you go


...DATUM: 2011-01-12 | TID: 14:08:14
Att åka till USA var verkligen det bästa beslutet jag tagit, men likaså att åka hem. Även om tidigare inlägg inte stöttar Sverige, så gillar jag vår kultur och miljö. Jag tycker att sättet man bygger sin skådespelar-karriär är mer intressant här än där. Jag kommer säkerligen att åka tillbaka när jag fått lite smak på Stockholm och sugen på nya äventyr. Då blir det NYC hoppas jag...
Många frågar ofta - Vad lärde du dig i USA? Here you go:
Att aldrig lita på att någonting blir gjort om jag inte gör det själv
Att alltid fullfölja saker jag påbörjat
Att väldigt mycket går om man ligger på och inte ger sig
Att man inte alltid måste vara snäll...
Att inte ta "det första bästa"
Att dricka diet coke
Att träna utan att någon står bredvid och pushar
Att leva med djur
Att aldrig ta någonting förgivet
Att gå på en riktig amerikans date
& EN HIMLA MASSA OM TEATER
Tänk att en date ser så otroligt olika ut i Sverige VS USA? Jag gillade USA:s system bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback