Dagens spring


...DATUM: 2011-01-19 | TID: 19:29:16
Nu känner jag mig helt slut efter ännu en dag med ärenden. Jag började med att sitta hemma och fixa biljetter till mamma som kommer upp i helgen, letade efter skolor att föreläsa på och tittade givetvis på efter tio.
Sedan tog jag mig in till stan, fixade till håret (blev väldigt bra) & träffade härliga Henrik Sjöman! Min framtida producent för ett kanonprojekt. Vi pratade om manus, våra egna liv och framtid! Så härligt att få lite ny drivkraft av någon så duktig som Henrik. Jag fick nya tankar och ideér angående min bok och föreläsningsprojektet. Avrundade med en lång runda i stan, utan att köpa något, det var bara så skönt att landa lite i Stockholm. På banan hem läste jag ut ännu ett manus så ikväll är det dags för ännu ett!
Te & Min underbara filt gör det lätt att mysa ner sig när det är kallt ute...
Min middag... (lånad bild)
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback