C'est la vie


...DATUM: 2011-01-23 | TID: 01:26:02
Nu är vi tillbaka i våra liv igen, efter att ha spenderat timmar hos Solsidan. Jag älskar att ha sällskap men det är när man har sällskap som man uppskattar tanken på ensamhet mest, eller hur? Vi har i alla fall njutit och vart sams vilket glädjer mig. Jag försöker alltid att säga till mig själv att hålla humöret och tålamodet ett snäpp högre, det känns så tråkigt att bli arg på sin familj...
Ikväll kan jag äntligen gå till sängs med mitt täcke och kudde (som jag glömde vid flytt en vecka sedan - har sovit utan) det ska bli SÅ skönt! Nagelvård, massvis av varmt te och täcket får mig att känna mig riktigt hemmastadd! Jag har sagt till mamma och bror att sömn under denna vistelse inte är prio utan det ska umgås tills vi inte orkar stå på benen! Imorgon ska det fikas och gå på stan igen, jag skulle vilja sola också har ju fått abstinens av alla skådisar från solsidan...
Me Like.
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback