Alone time


...DATUM: 2011-01-18 | TID: 20:59:08
Jag vet, inga bilder ännu, väntar på att jag ska fixa någon typ av kamera (har inte min telefon längre). Att ha mycket tid för sig själv innebär väldigt mycket men framförallt är det intressant. Man lär sig så mycket om sig själv, om jag någonsin flyttar ihop med någon så behövs det att man har skapat sig en mall under förhållande-tjejen.
Idag har jag vart för mig själv hela dagen faktiskt - läst två manus, handlat lite, ringt dagens samtal angående möbler, jobb och den borttappade telefonen... (Nothing to say about that...)
Nu blir det en stor kopp te och planering inför imorgon! Då blir det möte med framtida producent och lite inköp.
Bland annat ett silvershampoo som heter Nexuus som tydligen ska vara effektivt! Har ju lyckats färga håret i en aningen ovan blond färg... Så är det ibland!
Den har blivit mycket rekommenderad av frisörer och privatpersoner. Kostar 199 på salong - värt!
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback