Alldeles mör


...DATUM: 2011-01-29 | TID: 19:54:01
Man blir verkligen helt slut av att gå på stan! Jag och Louise kämpade oss upp och gjorde oss fina, jag hade lite ärenden och Louise skulle på arbetsintervju men också se Stockholms shopping! Jag hämtade ut min nya telefon, köpte skor, lånade nya manus och blev bjuden på middag av Louise som tack för att hon får bo här. Supermysigt! Man märker hur många mer människor det bor här i jämförelse med Göteborg, det är nästan så man får lite huvudvärk när man kommer hem och slappnar av efter en stressig dag. En kopp te och solsidan får bli våran paus innan förfesten drar igång! En kväll på staden väntar också idag, alltid lika spännande med en oplanerad kväll.
Nu kommer bloopers från Solsidan, får verkligen minnen och tankar från filmen i somras - det händer ju så otroligt mycket roligt framför kameran precis hela tiden! Jag längtar efter att få se alla bloopers från den...
Middag med Louise - så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback