Vi sitter på golv


...DATUM: 2011-02-03 | TID: 20:58:35
Todeloo.
En vecka i skolan är avklarad. Vi har en underbar klass som ger så mycket kärlek! Övriga på skolan verkar också kanon, vi fick dock besök av ett gäng "viktiga personer" som upplyste oss om att de som går sista terminen behöver all respekt de kan få för de jobbar så hårt med slutprojekt nu (de gick sista terminen). "Detta är en privatskola och vi ska behandla varandra på bästa sätt - puffa till kuddarna när 4orna (sista terminen) kommer, ta bort disk och sitt inte på golven.
Alltså för det första - vi är esteter, vi sitter på golv"
För det andra - min tjejkompis stötte på en 4:a som kom ut från toaletten, hon frågade trevligt; "stressigt nu med slutprojekt kan jag tro?" Han svarade "Nej de har inte satt igång ännu"
Förrutom den här scenen från filmen Ondskan, verkar skolan och personalen väldigt bra! Jag får givetvis en klump i magen av saknad för alla klasskompisar i USA, soliga eftermiddagar med kaffe på skolans takterass och utsikt över Phoenix med palmer och värme. Tror inte att jag behöver säga mer, men allt känns bra här och jag är så laddad inför taco/fest/spel/umgänges - kväll med alla underbara klasskamrater imorgon! Känns kul att liksom tillhöra en klass igen. Ni ska bara veta vad vi gör på dagarna för att jobba upp en bra grupp... En hel del roliga lekar och övningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback