Time to relax


...DATUM: 2011-02-13 | TID: 13:50:53
Som en grottmänniska sitter jag här bland täcke och kuddar med tända ljus och solens strålar borttvinagde av persiennerna. Jag känner att halsen är svullen och huvudet orkar inte riktigt vara på topp. Dagens tema blir nog att få ordning, inte bara på alla papper och anteckningar - på mig själv. Jag behöver bli lite ompysslad på naglar, hår och muskler. Träning vore väl dumt men lite pilates och stretch känns lockande (inte för att pilates inte är träning, men det är bättre än att ta en springtur?). Jag behöver städa och laga lunchlådor dessutom. Söndagar är alltid söndagar! Tid för allt som är mindre roligt men mer rogivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback