thaughts


...DATUM: 2011-02-15 | TID: 10:29:07
När det snöar så här mycket blir man nästan lite sugen på att fira jul. Bara en snabb liten jul igen innan våren? Nej kanske inte... Har bokat biljetter hem till Lerum nästa vecka vilket känns superkul, det var ett tag sedan man träffade fina familjen! Även om vi inte firar jul så ska jag se till att jag hinner hälsa på allihopa då man inser hur mycket man saknar alla små fika stunder med unga och äldre.
Nu ska jag klä på mig allt varmt jag har och kasta mig ut i snöyran. Egentligen vill man inte gå från sängen, men det måste man ju dessvärre.
Blev taggad i ett kort förut. Det fick mig inte att sakna USA mindre. Det går nog inte en dag utan att jag tänker på mitt liv där... Den här pjäsen skrev jag mycket om, Big Love, den sitter väldigt nära hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback