Som smort


...DATUM: 2011-02-06 | TID: 22:33:07
Det är så skönt att ha dagar då allting går som man vill, man har flyt! Vaknar i bra tid, hittar kläderna snabbt, gör lyckad havregrynsgröt och gott kaffe, känner sig fin och pigg, slipper springa till banan, hittar just den mataffär man letat efter utan krångel (är fortfarande lite förvirrad på vissa ställen), går på ett kul träningspass utan att få ont eller ha glömt någonting, äter god middag, hinner städa, träffar härligt sällskap, får till myskvällen framför tvn & är trött innan klockan är 24.
Där har ni min dag - min lyckosamma dag.
Nu när jag har chans att ta bilder så lovar jag att lägga upp bilder till alla er som väntar på att få se hur jag bor.
It's a promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback