Smooth operator


...DATUM: 2011-02-23 | TID: 22:40:36
Dåså, nu har jag haft min tröttperiod för denna kvällen och natten... Efter någon timmes sömn, lite mat och te har jag äntligen blivit riktigt pigg och redo för packning! Är osäker på vad jag har hemma så det blir inte lätt att packa "rätt", men så länge telefonen, manusen, mysbyxorna och kavajen är med ska det nog bli bra...
Imorgon åker jag alltså till Lerum och ska med snabba ryck hoppa in som vikarie på Rydsbergsskolan, det ska bli himla roligt. Längtar verkligen efter att sitta på tåget med en god frukost, datorn och inspiration för att skriva vidare på min bok. Imorse hade jag en otrolig lust att bara sitta hemma och skriva hela hela dagen, men tyvärr hade jag annat kall. Ni vet, när fingrarna kliar och det vrider sig lite i magen av alla bra tankar och allting man bara vill skriva av sig, alla bra tankar och idéer...
När jag väl var hemma fanns det ingen lust kvar - that's the way it is.
När jag är i det tillståndet som jag är i nu (väldigt övertrött, glad och flummig) lyssnar jag ofta på en mycket mysig låt som får mig att bli lugn och harmonisk; Sade - Smooth operator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback