Pft friskis


...DATUM: 2011-02-22 | TID: 23:37:51
Jag och mina popcorn!
En lång dag med halva listan gjord. Prioriterade ett danspass på friskis, men vad ser man när man kommer hem? Ett mail från friskisochsvettis som säger kom igång med din träning! Här prioriterar man bort att fixa manus och present, för att träna - är inte det att komma igång så vet jag inte... Skulle önska att jag hade det lilla gymmet i Lerum att hoppa och skutta i varje dag! Här får man vara glad om man får plats på ett pass... Eller varför inte gå tillbaka 2-3 månader i tiden och ta en promenad i bergen med mina små vovvar och solglasögon? Jatack... USA känns lockande på många sätt just nu...
.
NU är jag välförtjänt en myskväll. By my self - me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback