oromantisk


...DATUM: 2011-02-15 | TID: 10:18:58
Ja, vad ska man säga. Det var verkligen den mest oromantiska alla <3-ans dag jag vart med om. Jag hade dock mycket trevligt sällskap, men jag tänker mer på hur oromantisk jag var. Jag som alltid brukar göra kort till mina fina nära och kära, klä mig i rosa, överraska någon och köpa små kärlekspresenter. Igår skickade jag inte ens sms till mina vänner? Jag sa inget fint till någon eller köpte någon liten gullig sak. Jag stressade runt i ett snöigt Stockholm till skola, arbetsintervju och ett sent besök i Saltsjöbaden. Kvällen blev väldigt mysigt tillslut - men jag är besviken på mig själv... Kanske ska jag visa lite kärlek idag istället? Känner mig mycket mer kärleksfull idag faktiskt... Kärlek är allt bra härligt! Just därför brukar jag ta till vara på dagen då man kan överösa folk och gosa runt i lycka hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback