Nu


...DATUM: 2011-02-13 | TID: 15:36:00
Jag känner mig så fylld av energi! Det skulle vara så härligt att vara 50 år och ha genomfört alla de projekten som jag vill göra. Inte för att jag vill att allting ska vara förbi, men jag känner mig otålig på att inte få göra allting NU. Det är verkligen någonting jag måste jobba på... Jag har ju det väldigt bra här i nuet! Jag har ringt och fått prata med härliga röster idag, vilket gjorde mig ännu mer glad. Tänk vad ett samtal kan göra?
 
Nu ska jag ta en promenad i solen innan jag sätter mig med skrivboken igen, för att skriva ner allting jag lärt och lär mig inom film och teater. Tänkte att det kan vara bra att ha, mitt minne är ju inte kanon så jag skriver nu ner övninar, metoder och tankar jag gjort. Svårt men bra. Varje gång jag sitter och tänker på om jag ska ta en promenad eller inte, blir jag alltid påminnd om vilken otrolig skön känsla det faktiskt är att komma hem efter en lång promenad i solen. Därför ska jag ut - nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback