morgonstress & middagshets


...DATUM: 2011-02-27 | TID: 15:08:33
En dag med mamma och Anton i deras nya lya! Huset ska ju säljas och den lilla familj som är kvar efter att jag lämnat dem ska nu bo på Södra Vägen i Göteborg. Lägenheten var superfin och jag kan se hur alla kommer att springa omkring i morgonstress och middagshets - men ack så mysigt de kommer att få det! Jag såg framför mig hur min framtida familj skulle springa omkrig i en lägenhet som denna, eftersom jag vill bo i Stockholm känns det ju inte som att min framtid inkluderar en gul villa med volvo, jag vill bo centralt i en cool lägenhet. Hoppas att min familj håller med... Tills dess är det ju en himlans massa år och jag skulle önska att jag först kunde få bo själv i en fin lägenhet, som ligger centralt och har fönster man kan sitta i. (haha).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback