Med solen i ögonen


...DATUM: 2011-02-24 | TID: 09:43:08
Hämta bild.JPG (1325,7 kB) Hämta bild.JPG (1325,7 kB)
Nu sitter jag på tåget med solen i ögonen, de mycket trötta ögonen... Jag hade otroligt svårt att sova och vet inte om det blev mer än 2 timmar totalt... Det blir ju inte bättre av att de ropar upp att de glömt kaffe och te till cafét här på tåget - of course. Jag har en Metro som jag ändå inte kan läsa utan att må illa, dålig musik på mobilen MEN vad gör väl det när solen skiner?
.
Det ska bli spännande att se hur lärarLouise kommer att vara, jag skulle önska att jag kunde få ha lite teatersport med dem men det är nog ett nej skulle jag tippa...
.
Det bästa med att komma hem:
Sällskapet - älskar att bo själv men en vecka med sällskap vid frukostbord och i soffan är bara mysigt. Vänner, familj & släkt!
Maten - serverad & proteinrik...
Lugnet - jämför man med Stockholms-stressen, är Lerum ett spa.
Uteliv - ska bli så roligt att få gå ut i Göteborg igen, känner mig mycket mer hemma där.
Skvaller - ja, nu hoppas jag kunna catcha up lite på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback