Man skulle rensa


...DATUM: 2011-02-16 | TID: 12:55:34
Sjuk och rastlös, ingen bra kombo. Jag får bara inse att sängen är vad som gäller och att det är okej att dricka 4 koppar te i timmen, det finns ju faktiskt en hel del undantag när man är sjuk! Det är icke att förglömma!
Såg på morgontv förut där de pratade lite om hur det var innan "kändisar" uppkom. Alltså alla de som är kända genom att de vart med i en tävling på tv eller skrivit dumma saker på en blogg. Jag tycker att man kan säga att de smutsar ner och förvillar kändisskapet. Tänk om vi skådespelare eller övriga som har ett yrke inom kändisskapet, att synas och ge till folket, hade fått all uppmärksamhet till oss. Då kanske teatern hade gått mycket bättre och man hade intresserat sig för att gå på teater istället för att ligga hemma och kolla på svenskar som semestrar i sverige. Man hade sluppit att se när människor gör sig till, sluppit att kanske få press på sig själv att ens eget liv inte ser ut som någon annans. Film och teater är ju faktiskt inte på riktigt. Jag vet inte... Jag känner mig lite allmänt tankspridd i min lilla sjukdom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback