Lyssna


...DATUM: 2011-02-07 | TID: 17:36:55
Jag måste lära känna min egen kropp bättre, eller helt enkelt lyssna mer på vad den säger. Trots att jag kände mig krasslig igår och vaknade av värk under natten - gick jag upp 06.00 för att laga lunch och föna håret. Jag kände mig inte så dålig då, det var inte förrän ett långt sång, röst och tal pass som jag började säcka ihop. Kunde bara vara med på halva pilatespasset, andra halvan fick antecknas! Dagen har alltså vart röst och- kropp styrka. Vilket är superviktigt för skådespeleri.
Ska kurera mig nu för att föhopnningsvis orka med vin och härligt sällskap ikväll. Det är så kul att göra saker på vardagar tycker jag.
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback